fredag 22 augusti 2008

det ÄR roligt!

Jamen, det är väl skojigt att dom roar sej, eller hur? Jag menar, det är ju inte alla som har det så roligt... Man får ju passa på... Men det är ju bara det att det låter som om domär i mitt sovrum och snart går jag ner på gården och tar över allsångsledningen. Det skulle vara kul att få höra åtminstone en hel låt, nu när jag ändå måste höra på dom. Vad fulla människor låter fult när man själv är nykter. Jag kanske skulle hälla i mej lite av min tiquila, det kanske skulle vara roligare då.
Jo, jag vet, det är fredag, och dom har säkert satt upp en lapp i porten och jag är ju ingen gnatig kärring heller, eller? Det kanske är dags att flytta till landet i alla fall, varnånstans var det man fick 25000 kronor bara man flyttade dit? Fast det gäller nog inte folk med funktionshinder kan jag tro... Nu gnällde jag igen, det ÄR roligt att dom har kul och dom kan ju inte hjälpa att dom inte kan några hela låtar. Nåt för mitt företag att satsa på kanske, "lär dej hela låtar och få nöjda grannar". Kanske borde sätta upp affischer i morgon, fast dom kanske tar det på fel sätt...

Inga kommentarer: