torsdag 16 oktober 2008

skatteverket

Skatteverket borde verkligen ha provision hos läkemedelsbolagen. det finns ingen som kan ge mej sån ångest som dom. Nu är det ett hotbrev om att dom vill dra in min f-skattesedel därför att jag inte har deklarerat och när jag ska ringa och berätta att jag visst har det, så är dom inte anträffbara förrän svarstiden har gått ut. Smart. alltså ska jag nu bli tvungen att ägna hela helgen åt attoroa mej...

I dag ska jag bli hejdåad på mitt gamla jobb och sen får det faktiskt vara färdigslutat där. Coch så har jag feber... och ångest som sagt... Vilken dag!

tänk, har man typ några miljarder, eller omman äger en bank och är lite slarvig, då kommer staten och hjälper.
Vad jag gnäller! Jag tror jag ska fortsätta astt läsa i "saffransköket", och få lite perspektiv på allting, där har dom verkligen problem.

Inga kommentarer: