måndag 10 augusti 2009

birkland

Nu är vi framme i våra vänners hus. Dom är nygifta och väntar barn och dom är lyckliga, men inte på det där egotrippade sättet som man kan bli, utan mera så att dom har så mycket lyckaatt dom kan dela med sej av den.

I går och i dag har vi badad i insjöar och rott. I morgon åker vi till scheitz för att vandra i ett par dagar..

Båda två är musikterapeuter, så mellan allt vandrande och simmande blir det också en del jobbprat, t ex i går kväll när vi satt ut epå altanen och tittade på eldan. Jag saknar verkligen kollegor.

Och dom odlar nästan alla singa grönsaker själva. Jag har just konstateraat att mitt sockerbehov nästan är borta redan. Jag vet inte om det beror på den bra maten eller all den friska lusften. jag sover till och med bra.

Inga kommentarer: