måndag 24 november 2014

besvärjelse





Location:hej ödet. jag vill bara förklara mej lite. det faktum att jag just har fyllt i min jobbkalender med möten och sånt fram till den 30 november 2015 betyder inte att jag tar för givet att det ska bli som jag har planerat. det är inte så att jag utmanar dej. jag är fullt medveten om att det är du som bestämmer och att du kan hitta på vad som helst. jag är öppen för det. så, ta nu inte illa upp, gör inget dumt, jag har bara skrivit in dom här datumen i fall att jag skulle leva och ha hälsan och ifall att jorden fortfarande skulle finnas och ifall att det inte har blivit militärkupp... Textfält Redigerar Ordläge hej ödet. jag vill bara förklara mej lite. det faktum att jag just har fyllt i min jobbkalender med möten och sånt fram till den 30 november 2015 betyder inte att jag tar för givet att det ska bli som jag har planerat. det är inte så att jag utmanar dej. jag är fullt medveten om att det är du som bestämmer och att du kan hitta på vad som helst. jag är öppen för det. så, ta nu inte illa upp, gör inget dumt, jag har bara skrivit in dom här datumen i fall att jag skulle leva och ha hälsan och ifall att jorden fortfarande skulle finnas och ifall att det inte har blivit militärkupp...

Inga kommentarer: